top of page
  • Writer's picturemissions3

26 Augustus 2024. Weeklikse Manna en Gebedsversoeke.


Deo Volente Sending

Weeklikse Manna en Gebedsversoeke.


26 Augustus 2024.


Liewe Vriende.


“Wees aan niemand iets skuldig nie, behalwe om mekaar lief te hê; want hy wat 'n ander liefhet, het die wet vervul.” {Romeine.13:8}


In Romeine 13:8 sê die apostel Paulus vir ons: “Wees aan niemand iets verskuldig nie, behalwe dat julle mekaar liefhê; want wie sy naaste liefhet, het die wet vervul.” Hierdie eenvoudige, maar kragtige vers herinner ons aan ’n fundamentele beginsel van die Christelike lewe: die belangrikheid van liefde en die noodsaaklikheid om vry van skuld te leef.


Wanneer Paulus sê “wees aan niemand iets verskuldig nie,” bedoel hy nie net finansiële skuld nie, maar ook die verskillende vorme van skuld wat ons in ons lewe kan maak. Dit sluit in emosionele skuld, en selfs die skuld wat ons vir onbetaalde beloftes of onvervulde verpligtinge kan opdoen. In ’n samelewing waar krediet en skuld dikwels as noodsaaklik beskou word, herinner Paulus ons aan ’n ander manier van lewe—’n lewe van vryheid en verantwoordelikheid.


Een van die grootste uitdagings in ons moderne samelewing is die verleidenheid om skuld te maak. Mense vind dikwels hulle self in ’n situasie waar hulle maklik in skuld beland vir dinge wat dalk nie regtig nodig is nie. Van kredietkaarte tot lenings, hierdie vorme van skuld kan vinnig ophoop en ons finansiële vryheid benadeel. Paulus se raad aan ons is duidelik: weereens, “wees aan niemand iets verskuldig nie.”


Wanneer ons in skuld leef, is dit nie net finansieel uitdagend nie, maar dit kan ook ’n emosionele las op ons wees. Dit kan ons vreugde, ons vrede en ons verhouding met God en ander mense beïnvloed. Die gevoel van verpligting en die druk om skuld af te betaal kan ons van ons roeping en vreugde in die lewe beroof. As gevolg daarvan is dit belangrik om te probeer om so min as moontlik skuld te maak en om ’n leefstyl van kontantbetalings te bevorder, waar ons soveel as moontlik in ons daaglikse lewe met kontant of direk betaal en sodoende skuld vermy.


God roep ons na ’n lewe van eenvoud en deernis. Hy wil hê dat ons die laste van skuld vermy sodat ons die vreugde van die lewe ten volle kan ervaar en met ’n vrye hart vir ander kan gee. Deur skuld te vermy, kan ons nie net ons eie lewe verbeter nie, maar ons kan ook ander inspireer om dieselfde te doen. Die beginsel van liefde en verantwoordelikheid wat Paulus ons leer, herinner ons aan die feit dat ons vryheid en innerlike vrede kosbaar is.

Laat ons dan, broers en susters, probeer om ons finansiële en emosionele las te verlig deur ons te verbind tot die beginsels van kontantbetaling en verantwoordelikheid. Laat ons ook die liefde wat Paulus hiernoem, uitleef deur nie net vir onsself te sorg nie, maar ook vir ons naaste in die gees van vryheid en ondersteuning.


Gebed: Vader, ons dank U vir die leiding en wysheid wat U vir ons gee deur U Woord. Help ons om te leef volgens die beginsels van Romeine 13:8, en om vry te wees van skuld, beide finansieel en emosioneel. Gee ons die moed en wysheid om kontant te leef en verantwoordelik met ons hulpbronne om te gaan. Lei ons om U liefde aan ander uit te dra, en mag ons lewe ‘n getuie wees van die vryheid wat U ons bied. Ons vra dit alles in die naam van ons Here en Verlosser, Jesus Christus, Amen.


Die Weeklikse Manna en Gebedsversoeke is ook op die internet beskikbaar. BESOEK GERUS die volgende WEBWERF: https://lourensministries.wordpress.com


U kan ook meer details verkry asook vrae vra oor die bediening deur my te whatsapp op: 0834606914


“The first work of the whole Church is to give the Gospel to the whole world.” “If God wills the evangelization of the world, and you refuse to support missions, then you are opposed to the will of God.” “The Light that shines the farthest, shines the brightest nearest home.”


Gebedsversoeke om voor die voete van Vader te lê:

  1. Mexiko. Bid saam met ons vir ons familie in die staat Chiapas, waar die toenemende geweld weens georganiseerde misdaad hul lewens oorneem. Bid vir vrede wat alle menslike begrip te bowe Die streek is ʼn belangrike handelsroete vir dwelmkartelle wat met mekaar oorlog voer oor die gebied. Verlede jaar het kartellede gesê: “Van nou af neem ons beheer oor die streek.” Vra God om hulle planne te ontwrig. Die kartelle het ʼn omgewing geskep wat wemel van ontvoerings, slagtings, gedwonge ontworteling en gedwonge betalings aan bendes. Bid teen hierdie gruweldade. Onveilige paaie en blokkades maak dit al moeiliker om hulp te lewer. Bid dat ons span strategiese verhoudings met pastore sal kan vestig om hulle te help om leiers op te lei en pakkette te versprei gaan.

  2. Haïti en El Salvador. Bendegeweld het tasbare (fisiese en ekonomiese) en ontasbare (sielkundige en sosiale) gevolge vir gemeenskappe. Die invloed van bendes kan leiers van 'n land dwing om streng maatreëls in te stel om die veiligheid en vrede van die burgers te verseker. Haïti en El Salvador is twee lande wat streng veiligheidsmaatreëls ingestel het om die veiligheid van hul mense te verseker.

  3. WEERSTAAN DIE BOSE. Deurlopende onvervulde emosionele behoeftes kan veroorsaak dat kinders en jong volwassenes kwesbaar raak vir die bose bedoelings van bendeleiers. • Bid vir kinders en jeugdiges wat die risiko loop om deur bendes gewerf te word om te besef dat hulle Skepper ook hulle hemelse Vader is. Vra die Heilige Gees om van jongs af met hulle deur drome te praat. Bid ook vir 'n sterk begeerte om te doen wat reg is in die oë van God. Vra die Here om die oë en harte van Christene in woongebiede wat besmet is met bendes oop te maak om die fisiese en emosionele behoeftes van kinders raak te sien en met die liefde van God na hulle uit te reik

  4. ARMOEDE. Sommige bendes bied vir mense 'n maklike kontantbron deur dwelms te verkoop. Vir die armoediges bied hierdie bedrieglike en gevaarlike aktiwiteit toegang tot vinnige finansiële verligting en vryheid. Bid vir mense met ernstige finansiële behoeftes om te weet en te verstaan dat die Here hul liefhet en dat Hy van hulle totale toewyding aan Hom verlang. Vra die Heilige Gees om hulle te help om die gees van Mammon te weerstaan, om nie voor bekommernis en angs te swig nie, maar volkome op die Here te vertrou vir al hulle behoeftes (Matteus 6:24-34). • Bring die mense van armoedige gemeenskappe voor die Here in gebed en vra Hom om vir hulle kreatiewe besigheidsidees deur Sy Gees van wysheid en insig te gee.

  5. AANVAARDING. Bendes bied emosioneel gebroke mense 'n valse hoop van aanvaarding deur hulle welkom en gerespekteerd te laat voel. Sodra 'n lid egter die bende wil verlaat, word hulle as verraaiers gesien en kan dit hul lewens selfs in gevaar stel deur dieselfde mense wat aanvanklik hul beskermers was. Roep uit tot God namens mense wat emosioneel stukkend is, verward is en verlate voel. Soek Sy aangesig oor hoe die Kerk in jou gemeenskap na hulle kan uitreik met die Evangelie van Jesus. Bid vir die bestaande bedienings wat uitreik na bendelede in jou stad of nasie – vir finansies, Geesvervulde beraders, vrywilligers, en vir biddende leiers wat daagliks die Here sal soek vir die verlossing van die kosbare mense wat die samelewing as 'uitgeworpenes' beskou (Romeine 5:8-10).

  6. MISDADE VAN BLOEDVERGIETING. Luidens 'n verslag deur die Verenigde Nasies maak georganiseerde misdaad/bendeverwante moorde wêreldwyd sowat 22% van beplande moorde uit. Bely teenoor die Here die misdade van bloedvergieting wat deur bendes in jou land gepleeg word. Vra Sy vergifnis en vra Hom om die vloek van bloedskuld uit die land te verwyder; om die volk deeglik van ongeregtigheid te was en hulle van sonde te reinig. Bid vir gewelddadige mans en vroue om tot hul sinne te kom; om hulle sonde te besef en God se genade te soek (Psalm 51:2,14)

  7. WRAAK. Kinders wat in gesinne van bendelede gebore word, beskou die bende, sy bedrywighede en aktiwiteite as deel van hul familie aktiwiteite. Hulle word groot met 'n ongesonde lojaliteit teenoor die bende. Enige daad van disrespek, geweld of wangedrag teenoor een bendelid wek wraak onder die hele bende 'familie' om daardie een persoon te beskerm. Oorweeg dit om 'n nasie of gemeenskap in gebed 'aan te neem' wat deurspek is met die negatiewe gevolge van bendes. Roep namens die kinders tot die Here en bepleit hulle saak voor ons hemelse Vader vir hulle redding en 'n uitweg uit die bose kringloop van haat en geweld (Klaagliedere 2:19, 1 Korintiërs 10:13). Bid vir die hartstoestand van bendeleiers; dat harte van klip verander moet word na harte van vlees (Esegiël 36:26), sodat opstandige harte verander kan word in onderdanige gewillige harte wat gehoorsaam is aan die stem van die Lewende God.

  8. LIEFDE VIR UITGEWORPENES. Dit is moeilik om 'n bende te verlaat wanneer jy 'n lid is, as gevolg van hul protokolle van trou en lojaliteit. Dan is daar ook die leuens van die vyand wat dié wie n uitweg soek se gedagtes teister. Hulle mag dit moeilik vind om te glo dat hulle kan verander of selfs 'n nuwe skepping in Christus kan Bid teen die leuens van die vyand wat bendelede teister wie se begeerte dit is om te verander, maar vasgevang is deur vrees en beskuldigings van die vyand. Vra dat die liefde van God wat vrees uitdryf, aan hulle geopenbaar sal word (1 Johannes 4:18). • Bid vir die Kerk om God te soek vir kreatiewe maniere om uit te reik na bendes met die Evangelie. Vra vir dade van liefde en goedheid om hulle na die Here te trek (Romeine 2:4). Ook vir individue wat 'n lewe van bendebetrokkenheid wil agterlaat om veilige maniere te vind om dit kan te doen.

  9. DOEL. Bendelidmaatskap kan individue 'n doel en 'n rol binne die groep gee wat bydra tot 'n persoon se gevoel van selfvertroue en identiteit. Bid vir jongmense om hul identiteit in Christus te soek, en nie gelok te word na 'n vals identiteit van mag en selfvertroue nie. Sport en musiek kan 'n positiewe impak op moeilike jeug hê. Bid vir die vestiging van ontspanningsruimtes en -aktiwiteite om veilige en gesonde opsies vir die jeug te bied waar hulle hul doel en talente kan verken. Hou in gebed: beraders, maatskaplike werkers en bedieninge wat daagliks in kontak is met jongmense wat in gevaar is. Vra die Here om vir hulle die woorde te gee wat daartoe bydra om mense se lewens te verander.

  10. Bediening-Sentrum Hulp. Bid vir voorsiening om die motorhuis te verander in ‘n bediening sentrum en vir die regte bouers en loodgieters.’n Sending Sentrum is ‘n noodsaaklike hulpmiddel vir ons om ons werk te doen in die gemeenskap en om te dien. Bid dat Vader se voorsiening kom op 'n manier wat ons nie verwag nie, en laat ons die wonder van SY voorsiening ervaar.

  11. Sending. Bid asseblief vir al ons sending koordineërders in Zambia, Zimbabwe, Malawi, Mosambiek, Uganda, Kenya en Tanzania. Almal werk vrywillig en staan in die geloof in God se Koninkryksdiens en het elkeen sy eie uitdagings. Bid vir Gesondheid, Beskerming, Finansies, Families en elkeen se UNIEKE Bediening. Bid ook vir ons waar ons plaaslik in Winburg betrokke is.

  12. Bybels. Ons ondervind ‘n groot tekort aan Bybels, veral ENGELSE BYBELS. Bid asseblief saam vir Bybels in Engels, Chichewa, Tshonga en Portugees. As u kan ‘n Bybel borg vir so min as R100 betaal dit in die Capitec Sending Rekening: 153 718 3077 met verwysing: “BYBELS”.

  13. Sending Karavaan of Park Home.Die bediening het dringend 'n behoefte aan 'n karavaan of parkhome. Bid saam vir voorsiening vir 'n karavaan of parkhome en dat Vader se wil sal geskied en ons binnekort die regte karavaan of camper sal kry. Dit is ‘n krises tans, maar ons weet God sal voorsien en is nooit te laat nie.

  14. Malawi. Daar is ‘n uitnodiging na Malawi in September. Ek kan nie gaan nie weens ander verpligtinge. JB {Johan Bloem} sal namens my gaan en het die uitnodiging aangeneem. Bid asseblief saam vir voorsiening van R5000 vir hom om die uitreik mee te maak.

  15. Finansiële Hulp. Ons benodig dringend meer ondersteuners vir die bediening. In 2022 is twee van ons anker ondersteuners oorlede en daardie maandelikse bydraes het weg geval. In Maart het ons verhuis vanaf die Kaap na die Vrystaat. In die Kaap kon ek op ‘n gereelde basis vryskut werk doen vir ‘n inkomste deur bus te ry en vervoer werk te doen, daardie geleenthede ontbreek nou waar ons nou bly. Asseblief bid of u nie maandeliks betrokke moet raak d.m.v. ‘n debietorder nie?

*Name verander vir sekuriteitsredes.








Groete in Jesus Christus.

‘n Wonderlike Geseënde Week vir elkeen.

Johan Lourens


Baie, baie dankie vir elkeen wat Bid vir ons. Baie. Baie dankie vir elkeen wat ons en die bediening ondersteun. Julle is vennote en het 'n aandeel in elke siel wat gered word vir die Koninkryk!


N.S. Druk gerus asseblief hierdie Manna uit en plaas op u gemeente se kennisgewingbord.


Ministry Projects and Services.


Please visit the prayer postbox at: https://missions3.wixsite.com/gennesaret-ministry


De Villiers Street, Winburg. Free State.

Cell: 083 4606 914.


For quick support of the ministry for as little as R50 please click on the following link for an online donation. Just R50.

or


“The gospel is only good news if it gets there in time.”(Carl F.H. Henry)


You can also deposit donations via Capitec Cellphone Banking just use Cell Number: 0618163516.


Bank Accounts:

First National Bank:FNB: Branch:250655.Account: 63 0834 99260. {Johan}


“Some wish to live within the sound of church and chapel bell. I want to run a rescue shop within a yard of hell!” (C.T. Studd)


Give, and it will be given to you; good measure, crushed down, full and running over, they will give to you. For in the same measure as you give, it will be given to you again. Luke 6:38.


Giving is not just about making a donation. It is about making a difference


3 views0 comments

Comments


bottom of page