top of page
  • Writer's picturemissions3

2 September 2024. Weeklikse Manna en Gebedsversoeke.


Deo Volente Sending


Weeklikse Manna en Gebedsversoeke.


2 September 2024.


Liewe Vriende.


"Daar is 'n pad wat vir 'n mens reg lyk, maar die einde daarvan is die pad na die dood." Spreuke 14:12


Ek wil hierdie week met elkeen van julle praat oor 'n diepe waarheid, maar dikwels in ons eie lewens misgekyk word. Spreuke 14:12 herinner ons aan ‘n belangrike les: “Daar is 'n pad wat vir 'n mens reg lyk, maar die einde daarvan is die pad na die dood.” Hierdie vers praat met 'n eerlike waarskuwing oor die keuses wat ons elke dag maak.


1. Die Bedrieglike Aantrekkingskrag van 'n Skynbare Reg.

In ons lewens loop ons dikwels op ‘n pad wat vir ons reg lyk. Miskien is dit 'n keuse in ons werk, in ons persoonlike verhoudings, of selfs in hoe ons, ons tyd en hulpbronne bestuur. Hierdie pad kan in die begin vir ons sinvol en reg lyk, maar soos ons al weet, is dit nie altyd die geval nie. Die feit dat iets vir ons reg lyk, beteken nie altyd is nie. Hoeveel keer het ons nie gesien hoe iemand se oorspronklike keuses wat vir hom reg gelyk het, uiteindelik tot groot verdriet en teleurstelling gelei het nie?


2. Die Wysheid van Selfondersoek

Kom ons ondersoek onsself. Wanneer jy in die moeilikheid beland of voor 'n groot besluit staan, vra jouself: "Hoe kan ek seker wees dat hierdie pad die regte is?" Wat is die onderliggende motiewe en invloed wat hierdie besluit beïnvloed? Soms kan ons oordadige begeertes en onmiddellike bevrediging ons oorheers, terwyl ons die langtermyn gevolge mis gekyk het. Hierdie is 'n tyd om na binne te kyk en werklik te vra: "Is ek op die regte pad?"


3. Die Wysheid van God

God se Woord is ons gids en ons rots. In Jakobus 1:5 lees ons: “As enige van julle wysheid kortkom, laat hom dit van God bid, wat aan almal oorvloedig gee en nie verontwaardig is nie.” Wanneer ons nie seker is oor die pad wat ons op loop nie, moet ons nie op ons eie verstand vertrou nie, maar eerder die Here vra om ons te lei. Hy is die bron van al ons wysheid, en Sy leiding sal ons lei weg van gevaar en probleme.


4. Die Vrug van ’n Geseënde Pad

Die pad wat deur God gelei word, bring vrug en vrede in ons lewens. Dit is die pad wat nie net vir ons reg lyk nie, maar wat regtig goed is en seën bring. Wanneer ons in lyn is met God se wil, sien ons die vrug daarvan in ons lewens: stabiliteit, vreugde en ’n dieper verhouding met God.

Ek wil elkeen van julle aanmoedig om jou pad met deeglike te ondersoek in gebed. Vra jouself af of die pad wat jy loop, werklik die een is wat God vir jou beplan het. Laat ons nie mislei word deur wat vir ons reg lyk nie, maar eerder deur wat reg is volgens die leiding en wysheid van ons Hemelse Vader.


Gebed: Vader, mag ons elkeen die pad van lewe en waarheid kies, en mag ons altyd die leiding van U Wil soek in Jesus Naam, Amen.


Die Weeklikse Manna en Gebedsversoeke is ook op die internet beskikbaar. BESOEK GERUS die volgende WEBWERF: https://lourensministries.wordpress.com


U kan ook meer details verkry asook vrae vra oor die bediening deur my te whatsapp op: 0834606914


“The first work of the whole Church is to give the Gospel to the whole world.” “If God wills the evangelization of the world, and you refuse to support missions, then you are opposed to the will of God.”

“The Light that shines the farthest, shines the brightest nearest home.”


Gebedsversoeke om voor die voete van Vader te lê:

  1. Bediening-Sentrum Hulp. Bid vir voorsiening om die motorhuis te verander in ‘n bediening sentrum en vir die regte bouers en loodgieters.’n Sending Sentrum is ‘n noodsaaklike hulpmiddel vir ons om ons werk te doen in die gemeenskap en om te dien. Bid dat Vader se voorsiening kom op 'n manier wat ons nie verwag nie, en laat ons die wonder van SY voorsiening ervaar.

  2. Sending. Bid asseblief vir al ons sending koordineërders in Zambia, Zimbabwe, Malawi, Mosambiek, Uganda, Kenya en Tanzania. Almal werk vrywillig en staan in die geloof in God se Koninkryksdiens en het elkeen sy eie uitdagings. Bid vir Gesondheid, Beskerming, Finansies, Families en elkeen se UNIEKE Bediening. Bid ook vir ons waar ons plaaslik in Winburg betrokke is.

  3. Bybels. Ons ondervind ‘n groot tekort aan Bybels, veral ENGELSE BYBELS. Bid asseblief saam vir Bybels in Engels, Chichewa, Tshonga en Portugees. As u kan ‘n Bybel borg vir so min as R100 betaal dit in die Capitec Sending Rekening: 153 718 3077 met verwysing: “BYBELS”.

  4. Sending Karavaan of Park Home.Die bediening het dringend 'n behoefte aan 'n karavaan of parkhome. Bid saam vir voorsiening vir 'n karavaan of parkhome en dat Vader se wil sal geskied en ons binnekort die regte karavaan of camper sal kry. Dit is ‘n krises tans, maar ons weet God sal voorsien en is nooit te laat nie.

  5. BOERDERY. Bid vir boere om Godgesentreerde lewens te lei en Sy Naam te verheerlik in alles wat hulle doen. Bid vir hulle om op 'n goddelike wyse gesonde kos te prioritiseer, asook die behoeftes van armes en hongeres. Vra die Here dat boere aan Hom eer sal bring deur landbou-rentmeesterskap wat die land se vrugbaarheid verbeter. Bid dat hulle dreigende uitdagings in gebed voor die Here sal bring en vir die toekoms sal beplan. Bid 'n seën. Mag God jou gee van die dou van die hemel, van die vettigheid van die aarde en baie graan en wyn. (Genesis 27:28).

  6. BOERE EN HUL GESINNE. Bid vir boere om God se koninkryk en Sy geregtigheid eerste te soek, en dat alle goeie dinge ook aan hulle gegee sal word. Vra dat hulle regverdig sal optree, barmhartigheid sal liefhê en nederig met God sal wandel tot Sy eer alleen. Bid dat huwelike sterk sal wees ten spyte van uitdagings en dat paartjies in sulke seisoene nader aan mekaar sal groei.

  7. PLAASARBEIDERS EN HUL GESINNE. Bid vir plaaswerkers om hul werk te doen soos vir die Here – met integriteit en doeltreffendheid in elke taak wat aan hulle gegee word. Bid vir die vaders en moeders om hulle kinders met goddelike wysheid en integriteit groot te maak. Bid vir gesinne om gesonde interpersoonlike verhoudings te hê en goeie rentmeesters van hul finansies te wees; om God te eer in alles wat hulle doen.

  8. HERLEWING ONDER BOERE EN WERKERS.Bid vir beide boere en werkers vir 'n geestelike hongKom ons bid Bid vir beide boere en werkers vir 'n geestelike honger, oortuiging van sonde en 'n bewustheid van hulle desperate behoefte aan Jesus in hul lewens. Vra die Here om Sy liefde aan hulle te openbaar en hulle te help om Hom geestelik te ontmoet. Bid vir boere en hul werkers om oop harte en gedagtes te hê vir God se weg, waarheid, Woord en doel vir hul lewens. Ook om 'n diepe besorgdheid oor die redding van die ongereddes te hê. Bid 'n seën oor boere. Geseënd is dié wat rein van hart is, want hulle sal God sien (Matteus 5:8).

  9. KARAKTER EN VERANTWOORDELIKHEDE VAN BOERE. Bid vir boere om die Here te vrees, te bewe vir Sy Woord en die waarheid te praat tot Sy eer (Psalm 15:4).Bid dat hulle eerlik sal wees met hul kliënte (dikwels tussengangers soos verspreiders) oor die kwaliteit van hul produkte. • Bid dat hulle ook regverdig sal wees in hul daaglikse werkplek met hul werkers en hulle nie sal bedrieg met hul salarisse, oortyd of verlof nie.

  10. KARAKTER EN VERANTWOORDELIKHEDE VAN PLAASWERKERS. Vra dat hulle 'n voorbeeld sal wees vir alle gelowiges en kollegas met wat hulle sê, hoe hulle leef, in hul liefde, hul geloof en hul reinheid voor die Here. • Bid dat hulle hul daaglikse taak met integriteit sal verrig tot voordeel van die eienaar se plaas of plase. Bid dat hulle verantwoordelikheid sal neemwanneer werktuie of voertuie onklaar raak; om dit aan te meld en te herstel sodat produksie kan voortgaan.

  11. Maand-Einde. Bid asseblief saam vir Vader se voorsiening, tans ervaar ons geweldige finansiele uitdagings en is in ‘n krises.

*Name verander vir sekuriteitsredes.







Groete in Jesus Christus.

‘n Wonderlike Geseënde Week vir elkeen.

Johan Lourens


Baie, baie dankie vir elkeen wat Bid vir ons. Baie. Baie dankie vir elkeen wat ons en die bediening ondersteun. Julle is vennote en het 'n aandeel in elke siel wat gered word vir die Koninkryk!


N.S. Druk gerus asseblief hierdie Manna uit en plaas op u gemeente se kennisgewingbord.


Ministry Projects and Services.

Please visit the prayer postbox at: https://missions3.wixsite.com/gennesaret-ministry


De Villiers Street, Winburg. Free State.

Cell: 083 4606 914.


For quick support of the ministry for as little as R50 please click on the following link for an online donation. Just R50.

or


“The gospel is only good news if it gets there in time.”(Carl F.H. Henry)


You can also deposit donations via Capitec Cellphone Banking just use Cell Number: 0618163516.


Bank Accounts:

First National Bank:FNB: Branch:250655.Account: 63 0834 99260. {Johan}


“Some wish to live within the sound of church and chapel bell. I want to run a rescue shop within a yard of hell!” (C.T. Studd)


Give, and it will be given to you; good measure, crushed down, full and running over, they will give to you. For in the same measure as you give, it will be given to you again. Luke 6:38.


Giving is not just about making a donation. It is about making a difference


We support the ministry by doing various freelance-service. For more info please visit: https://missions3.wixsite.com/johanfreelance



3 views0 comments

Kommentare


bottom of page